Вчителі історії провели заходи, які були спрямовані на активізацію пізнавального інтересу здобувачів освіти до історії, розширення й поглиблення знань та умінь, розвиток логічного та аналітичного мислення, створення сприятливого середовища для виявлення знань у нестандартних ігрових ситуаціях. Здобувачі освіти висловлювали власну думку до культурних надбань людства, виявляли почуття національної свідомості та національної гідності.
Традиційно розпочали новий день з руханки “Скоро перемога”, як інструменту психологічного розвантаження.
Наступний етап – історичний марафон, в якому здобувачі освіти проявили здобуті знання, наполегливість, кмітливість, активізувались у виконанні завдань, які були розташовані по локаціях:

Локація 1- ” Доба Української Центральної Ради”, яка пройшла у формі гри “Добудь інформацію”.
Локація 2- ” Україна звитяжна” (інтелектуальний турнір).
Локація 3 – “З Україною в серці” (складали пазли областей України).
Локація 4 – “Вишивана Україна” (складання пазлів карти України).
Локація 5 – гра “Найрозумніший” (пройшла у вигляді калейдоскопу важливих історичних подій).
Локація 6 – гра “Суперісторик” ( створення флеш-карти цікавинки історії).
Локація 7 – ” Історичні герої” ( пазли, лото).
Локація 8 – кросворд “Архітектурні пам’ятки України”.
Локація 9 – “Козацька доба в історії України” (флеш-карти, ребуси).
Локація 10 – “Гетьмани України” (гра “Впізнай героя”).

Усі учасники з зацікавленням працювали над завданнями, отримували пояснення щодо складних питань, що дало змогу їм активно пройти успішно історичний марафон і виконати завдання на відмінно.

Здобувачі освіти 10 -х класів, у своєму прагненні справжніх пригод, володіючи творчим потенціалом, створили історичні квести: ” Крок у минуле” та “Юні історики”. Віднайшли певні місця в ліцеї, виконали дії та за допомогою підказки (інструкції, коду) долучилися до виконання наступного завдання.
Проявили активність, комунікабельність, розвиток мислення, креативність.

Протягом дня, коридорами ліцею прогулювалися мешканці різних епох нашої історії, учні мали змогу поспілкуватися з княгинею Ольгою, королевою Анною Ярославівною, Роксоланою, гетьманами – І. Виговським та Д. Дорошенком (в рамках заходу – костюмоване дефіле).

Учням сподобалось виконання історичних речівок у вигляді музичного репу, як одного з найзручніших форматів донесення інформації до сучасних дітей про історію України, як засобу запам’ятовування основних моментів історії нашої держави.

Також здобувачі освіти долучилися до мандрів віртуальними музеями України та світу.
Захоплюючими були презентації історичних портретів, фотозон, замків, соборів, церков.

Під час історичного марафону в учнів залишилися яскраві емоції та враження.

Від БМЛ №15

Залишити відповідь