НАКАЗ №14/01-06 Про тимчасове припинення освітнього процесу

Поділіться новиною з друзями у соц. мережах:

Бердичівський міський ліцей № 15 Житомирської області

Ідент. код 22057242  вул. Михайла Грушевського 5А, м. Бердичів,                                            Житомирської  область, 13312

Тел: (04143) 2-11-33, 2-21-72, 2-10-88 EMAIL: c3w15berd@ukr.net

НАКАЗ

13 березня 2020 року                                                             №   14/01-06

Про тимчасове призупинення

освітнього процесу та зміни у структурі

2019-2020 навчальному році  в БМЛ № 15

коронавірусу (COVID-19)

На виконання вимог постанови КМУ від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу (COVID-19)», розпорядження голови Житомирської ОДА  від 11.03.2020 № 183 «Про призупинення освітнього процесу в закладах дошкільної, загальної середньої освіти усіх типів та форм власності, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та обласному інституті післядипломної педагогічної освіти», враховуючи рекомендації МОН України (лист МОНУ № 1/9-154 від 11.03.2020) та міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки  та надзвичайних ситуацій (протокол № 4 від 12.03.2020), з метою попередження розповсюдження коронавірусної інфекції та необхідністю вжиття комплексу превентивних заходів,  наказу  управління освіти і науки від 12.03.2020 року № 122/01-06 «Про тимчасове призупинення освітнього процесу у закладах загальної середньої та позашкільної освіти міста та зміни у структурі 2018-2019 навчального року»

НАКАЗУЮ: 

1. Призупинити з 13 березня до 03 квітня 2020 року освітній процес, заборонивши відвідування ліцею її здобувачами. Врахувати, що терміни  призупинення освітнього процесу можуть змінюватись в залежності від епідеміологічної ситуації в Україні.

На період тимчасового призупинення освітнього процесу заборонити проведення в приміщеннях закладу освіти навчальних, культурних, спортивних та інших масових заходів, груп подовженого дня, діяльність шкільних факультативів, курсів за вибором, гуртків, секцій та навчання учнів за формою педагогічного патронажу.

Відмовитись від проведення та участі у  масових заходах освітнього, наукового, соціального, спортивного, мистецько-розважального характеру в усіх приміщеннях та на території закладів освіти, у т.ч. проведення олімпіад,  спартакіад, змагань, конкурсів, виставок, концертів, пробного незалежного оцінювання тощо.

2) Визначити карантинні заходи, порядок їх запровадження у період з 13 березня до 03 квітня 2020 року; режим роботи та  порядок оплати праці всіх категорій працівників; покласти на себе  відповідальність за ефективне і раціональне використання бюджетних коштів, обґрунтоване залучення до роботи спеціалістів зі 100% оплатою праці.

 а) при 100% оплаті праці працівників:

– для педагогічних працівників спланувати іншу (крім урочної) педагогічну, методичну або організаційну діяльність в межах встановленого обсягу навчального навантаження та визначених посадовою інструкцією обов’язків, затвердити графік їх роботи (за погодженням з працівниками) з 13.03.2020 по 03.04.2020;

– для технічного та обслуговуючого персоналу, задіяного на час карантину до виконання своїх посадових обов’язків, розробити та затвердити  графік роботи (за погодженням з працівниками) з 13.03.2020 по 03.04.2020 із конкретними заходами по зміцненню та осучасненню матеріально-технічної бази,  проведенню санітарно-епідеміологічних заходів у приміщенні та на території закладу;

б) за умови визнання періоду карантину простоєм не з вини працівника та оплатою їх праці за цей період  з розрахунку 2/3 від заробітної плати (ст. 113 КЗпП України):

 – забезпечити робочим місцем членів педагогічного колективу, обслуговуючого та технічного персоналу, працівників харчоблоку, які не задіяні в роботі закладу під час тимчасового призупинення освітнього процесу. При цьому врахувати, що як простій можуть бути кваліфіковані лише такі випадки, коли працівник приходить на роботу, але не працює із незалежних від нього причин.

в) запропонувати педагогічним працівникам, членам обслуговуючого та технічного персоналу:

  • можливість надання на період карантинних заходів  різних видів відпусток: частини щорічної основної відпустки, соціальної відпустки, відпустки без збереження заробітної плати тривалістю до 15 календарних днів, що надається за згодою сторін;
  • оформлення листка непрацездатності батькам малолітніх дітей, діти яких захворіли у період карантину;
  • установлення  за бажанням працівника режиму роботи на умовах неповного робочого часу.

           2.  Класним керівникам, класоводам шляхом застосування засобів телефонного, мобільного зв’язку, інтернетних мереж та ін. провести роз’яснювальну роботу серед учнів з приводу запровадження карантинних заходів,  організації дозвілля дітей у період призупинення освітнього процесу, обмеження перебування їх на вулиці та громадських місцях, провести цільові інструктажі з безпеки життєдіяльності (особливу увагу звернути на попередження дорожньо-транспортного травматизму, випадків травматизму побутового характеру, правила поведінки біля водоймищ, у лісі, під час розваг).

           3. Сестрам медичним, інженеру з охорони праці:

           1)  Розмістити на інформаційному стенді  та офіційному сайті закладу копії актів, що регулюють порядок карантинних заходів.

2) Не допускати до роботи  працівників з ознаками інфекційного захворювання.

         3) Провести цільові інструктажі з безпеки життєдіяльності працівниками закладу.

4) Запровадити та здійснити ряд профілактичних заходів, направлених  на попередження розповсюдження коронавірусної інфекції (виготовлення пам’яток та інструкцій для дітей та працівників щодо попередження, масового розповсюдження гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом тощо).

4. Заступникам директора з навчально-виховної роботи:

1) Провести методичні наради з вчителями щодо корекції календарного-тематичного планування з навчальних предметів, забезпечивши контроль за виконанням навчальних програм за рахунок оптимізації освітнього процесу та ущільнення навчального матеріалу (блочна система подачі інформації,  використання резервного часу на вивчення нового матеріалу, інтегровані уроки, застосування методів дистанційного навчання,  самостійна робота учнів над завданнями, розміщеними на офіційному сайті ліцею чи за допомогою інших електронних ресурсів  у блогах, соціальних мережах, надання по e-mail індивідуальних завдань учням, розробка тематичних самоосвітніх програм для здобувачів освіти тощо.

5.  Заступнику директора з господарської роботи Заблоцькій Т.В.:

1) Тимчасово обмежити доступ сторонніх осіб  до приміщення закладу.  

2) Запровадити та здійснити ряд профілактичних заходів, направлених  на попередження розповсюдження коронавірусної інфекції (збільшення кратності проведення вологих прибирань з використанням дезінфікуючих засобів, провітрювання та кварцування приміщень, виготовлення пам’яток та інструкцій для дітей та працівників щодо попередження, масового розповсюдження гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом тощо).

           3) Провести відповідний комплекс робіт для  забезпечення належного функціонування інженерних споруд, мереж, комунікацій, дотримання правил техніки безпеки, підтримки необхідного температурного режиму в закладі. Вжити заходів щодо недопущення аварійних ситуацій у період карантину.        

           11) У разі виникнення надзвичайних ситуацій у закладі оперативно інформувати управління освіти і науки.

           6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Директор БМЛ № 15                                                             В.ІВАСЮК

Поділіться новиною з друзями у соц. мережах: