Тема Тижня психології була: «Відновлення і внутрішній ресурс фахівців допомагаючих професій в умовах війни»

Метою проведення Тижня психології у ліцеї було: зміцнення психічного здоров’я учасників освітнього процесу через пошук особистих ресурсів та психологічне розвантаження; популяризація психологічних знань.

Перший день Тижня психології проходив під девізом: «Кожна людина – Всесвіт!». Цього дня у ліцеї було розміщено стіннівку «Психологічна служба інформує», де учасники освітнього процесу змогли ознайомитися з детальнішою інформацією про заходи, які плануються до Тижня психології. Також на стіннівці була розміщена цікава інформація про збереження психічного здоров’я, як його підтримати та посилання на програму підтримки ментального здоров’я «Ти як?» Олени Зеленської

У бібліотеці ліцею було проведено виставку психологічної літератури, де всі бажаючі могли поглибити свої психологічні знання, отримати важливу інформацію просвітницько-профілактичного характеру.

Соціальний педагог та психолог закладу пропонували учасникам освітнього процесу підняти собі настрій або отримати позитивне передбачення зазирнувши до Скриньки радості або пророцтв.

Розвантажувальний характер мала вправа «Пластиліновий малюнок, яка була проведена з учнями 3-В класу. Дана вправа є дуже корисною для зняття агресії, покращення емоційно-вольової сфери, розвитку стресостійкості.

З учнями 7-А класу було проведено заняття з елементами тренінгу «Я – людина, моє життя прекрасне». Метою заняття було усвідомлення учнями своїх можливостей, здібностей, визначення духовних цінностей і їхнього впливу на життя, підвищення самооцінки, профілактика саморуйнівної поведінки.

Другий день тижня проходив під девізом: «В гармонії з собою та іншими».

На перервах для учнів 1-3 класів було проведено гімнастику «Хвилинки-розминки» під відео супровід. Під час руханок учні мали змогу психологічно розвантажитися, повеселитися, проявити та випустити емоції, що сприяє підтримці психічного та фізичного здоров’я.

В 3-Г класі з учнями було проведено годину психолога на тему: «Як зберегти психічне здоров’я», де учні дізналися про поняття «психічне здоров’я», як його зберегти. Корисною для збереження психічного здоров’я є гра «Моя стійкість», в яку учні грали з цікавістю.

З учнями 9-А класу було проведено годину психолога «Як виховати стійкість у воєнний час». Учні більше дізналися про те, як турбуватися про своє психічне здоров’я, особливо, у часи війни, та спробували віднайти особисті ресурси для боротьби зі стресом».

Третій день проходив під девізом: «День спілкування»

На початку дня стартувала акція «Дружня підтримка». Метою акції було формування в учнів доброти, співчуття, толерантності, співпереживання, підняття настрою. Учням пропонувалося написати листа своїм друзям зі словами підтримки та з побажаннями чогось хорошого. В даній акції взяли участь учні 2-А, 2-Б, 2-В, 5-В класів. Діти дарували листи підтримки своїм друзям, рідним, висловлювали свої добрі побажання і слова любові. Листи розійшлися і по іншим класам – 1-Б, 3-В, 8-Б. Великою приємною несподіванкою було отримати листа, якого не очікували, але який підняв настрій дітям.

З учнями 7-Г та 10-А класу було проведено години психолога «У колективі жити – з усіма дружити». Під час занять учні більше дізналися про справжню дружбу, правила життя в колективі, що сприяє розвитку колективу класу і що заважає, як правильно вирішувати конфліктні ситуації.

Також цього дня дітям був продемонстрований мотиваційний мультфільм який вчить правильно вирішувати конфлікти (учні 2-А, 2-Б, 2-В класів).

Четвертий день Тижня психології мав девіз: «Твори добро з любов’ю».

В червер з учелями було проведено психологічний івент «Збереження та зміцнення психічного здоров’я педагога». Педагоги на занятті більше дізналися про вплив стресу на життя людини, особливо у воєнні часи, симптоми і стадії емоційного вигорання. Для них було запропоновано «солодку хвилинку» після якої з вчителями було обговорено пошуки позитивних моментів у не завжди приємних подіях. Запропоновано взяти участь у аптечці «Швидка допомога», де вони зазначали свої надійні і швидкі методи самодопомоги при стресі. Свої проблемні ситуації вони викинули у «Кошик для сміття» та на останок дізналися, як турбуватися про себе та своє психічне здоров’я. Були запропоновані 100 дрібничок для радості, адже ми іноді не помічаємо, що щастя в дрібничках. Під час обговорення вчителі доповнили свій список дрібничок для радості і способи боротьби зі стресом, під час чого ще раз підтвердилося, що у колективі вчителі працьовиті, адже навіть знімають стрес та отримують радість після роботи на земельних ділянках, особливо, коли отримують гарний результат своєї праці.

З учнями 5-В класу було проведено годину спілкування «Толерантність. Чи легко бути добрим, коли тобі погано?», де учні визначали риси толерантної особистості, за допомогою вправи досліджували, як відрізняються наші особистості і погляди на життя. Обговорювалося те на скільки важливо попри все залишатися толерантними людьми.

На завершення дня у коридорі ліцею розгорнулася виставка дитячих малюнків «Дітям потрібен Мир!», в якій взяли участь учні 2-5 класів. Малюнки мали мотивуючу ціль – побачити, що ми всі прагнемо і маємо об’єднуватися навколо пришвидшення нашої перемоги, підтримувати військових, їх сім’ї, дітей, один одного. Діти малювали малюнки з мріями про повернення рідних живими і здоровими до дому, з патріотичною символікою, з підтримуючими словами: «Перемога скоро!». Ми всі цього дуже чекаємо і віримо, що дійсно, перемога буде скоро!

П’ятий день Тижня психології проходив під девізом: «Всі ми різні – всі ми рівні!».

Останній день Тижня психології припав на 1 грудня. Цього дня відзначається Всесвітній день боротьби з ВІЛ/СНІДом. У 9-А та 9-В гласах проведено години психолога та тему: «Майбутнє без СНІДу». Під час занять учні глибше дізналися про проблему СНІДу, як відрізнити ВІЛ від СНІДу, способи передачі, як захиститися, про толерантне ставлення до людей з статусом ВІЛ/СНІД, чому символом дня боротьби з даною проблемою є червона стрічка.

Для позитивного завершення Тижня психології з учнями було проведено Акцію «Намріємо плани на майбутнє», в якій взяли участь учні 4-7 класів. Учні створювали колаж зі своїх мрій та планів на майбутнє з думкою про те, що все омріяне здійсниться. У всіх звичайно ж переважала одна мрія – перемога України.

На завершення дня з учнями 4-Б класу було проведено арт-терапевтичне заняття «Їжачок щастя». Учні з цікавістю робили яскраві, різнокольорові їжачки, чим знімали психологічну напругу, релаксували, піднімали настрій. Після виготовлення їжачків було обговорення, що ж для кожного значить щастя, що потрібно робити, щоб бути щасливішим. Після чого учні прикрашали своїх їжачків домальовуючи до колючок ниточки з повітряними кульками, іншими прикрасами і записували на прикрасах, що для них щастя.

Тиждень психології пройшов активно, цікаво, весело, з користю. Під час заходів були застосовані різні види психологічної діяльності, що дало змогу учасникам освітнього процесу покращити своє психічне здоров’я та стати єдиним цілим, цікавими і більш близькими в спілкуванні.

Від БМЛ №15

Залишити відповідь