УВАГА!

Сьогодні в Україні здійснено важливий крок, аби діти не залишалися наодинці зі своїми проблемами, а могли поділитися наболілим й отримати кваліфіковану допомогу.

За ініціативи Міжнародного жіночого правозахисного центру «Ла Страда – Україна» з 2013 року в Україні функціонує Національна дитяча «гаряча» лінія та Національна «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації.

Тут маленькі українці можуть знайти підтримку та пораду стосовно своїх проблем, якими їм ні з ким поділитися, а батьки, вчителі та вихователі мають змогу оперативно отримати індивідуальну консультацію стосовно порушень прав дітей. Дзвінки на лінію – безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх українських операторів.

Національна дитяча «гаряча» лінія (0 800 500 255 або 116 111 з мобільного) працює по будням з 12.00 до 20.00 та в суботу з 12.00 до 16.00.

Національна «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації (0 800 500 335 або 386 з мобільного) лінія працює цілодобово.

На Національній дитячій “гарячій лінії” Центру «Ла Страда-Україна» консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники. Коло питань, з яких вже надаються консультації, досить широке і було сформовано на основі отримуваних останніми роками запитів від абонентів. Основні теми, з яких консультують на Національній дитячій «гарячій лінії», – насильство над дітьми та жорстоке поводження з ними у сім’ї та з боку оточення, психологічні проблеми, негаразди у стосунках з дорослими та однолітками, майнові права дітей, питання встановлення опіки, а також булінг і безпека в інтернеті.

Досі в Україні не було загальнодержавної дитячої «гарячої» лінії. Створення такої структури є важливим кроком у сфері правового консультування дітей.

Більш детальну інформацію шукайте на сайті ГО “Ла Страда – Україна” :

http://la-strada.org.ua/

 

Від БМЛ №15

Залишити відповідь