Бердичівський міський ліцей №15 інформує

про те,що екологічний проєкт «Зробимо світ кращим» продовжує реалізовуватися у 2020- 2021н.р., який започатковано у 2009р.

Керівник проєкту Оленюк Ольга Яківна

 Мета проєкту

        Формувати в учнів екологічну свідомость для збереження та захисту довкілля, застосовувати біологічні знання у практичній діяльності. Розвивати підприємливість і фінансову грамотність у здобувачів освіти.

                    Актуальність проєкту

      Протягом останніх декількох століть Україна втратила понад дві третини лісів і тому посідає передостаннє місце в Європі. Ліси займають 15% від загальної території.

      Знищення лісів зумовило не лише дефіцит деревини для промисловості України, але і почалися процеси , які можуть стати незворотними.

Етапи проєкту

 Перший етап. Акція «Посади рослину в школі і вдома»

     Чому виникла ідея діяти?

    Рослини можуть створювати корисний та комфортний мікроклімат в оселі, стати помічникоми в боротьбі  з хворобами та джерелами шкідливих випромінювань.

   Рослини не лише приносять у наш дім красу, а й збагачують новими знаннями: догляд за ними, спостереження, їх лікарські властивості.

   З учнями 5 — 11 класів на практиці вчимося  вегетативно розмножувати рослини і постійно співпрацюємо з Бердичівським лісовим господарством, де здобувачі освіти вчаться висаджувати молоді дубами, сосни та ялини.

      У січні ми спробували шляхом зимового укорінення розмножити ялівець, тую і кипарис. Результати нас втішили: із двадцяти двох штук укорінилось чотирнадцять. Листковим укоріненням розмножували глоксінію, фіалку, укорінилось майже 90% рослин. Добре вкорінилась опунція, товстянка, а от фікус дав всього 3%. Розмножували такі рослини як пеларгонія, пеперомія, каланхое, драцени, хлорофітум. Учнями ліцею висаджено близько 280 кімнатних рослин.

              Традицїєю для учнів нашого ліцею є висаджування дерев у лісовому господарстві і спостереження за їх ростом і розвитком.         

Другий етап. Скласти бізнес-план і реалізувати його.

     Ми порахували витрати на матеріали, розсаду і визначили середню вартість. Звичайно, вона дуже мала, але ми за основну мету ставили поділитися рослинами, які прикрашають наше життя і дарують сприятливу атмосферу. Учні, батьки, вчителі купували рослини собі, своїм близьким, друзям та знайомим, забезпечивши себе джерелом поповнення цілющої життєвої енергії від контакту з рослинами.

 Третій етап проєкту. Витрати отриманих коштів.

      Ліцейський колектив вирішив за зароблені гроші закупити обладнання для проведення лабораторних робіт та на дообладнання лаборантської кабінету біології.

  

Від БМЛ №15

Залишити відповідь