Вже багато років в БМЛ №15 діє учнівське самоврядування «Лідери ліцею». 

      Учнівське самоврядування – добровільне об’єднання  учнів, мета якого сформувати у здобувачів освіти почуття господаря, вміння співпрацювати  на принципах партнерства, гласності, демократизму.

        Основними завданнями учнівського самоврядування є:

  1. Забезпечення і захист прав та інтересів учнів;
  2. Забезпечення виконання учнями своїх обов’язків;
  3. Сприяння навчальній та творчій діяльності ліцеїстів;
  4. Формування навичок колективної взаємодії;
  5. Виховання самостійності, лідерських та організаційних навичок і вмінь.

           Наш навчальний заклад намагається керуватися  інтересами  й потребами здобувачів освіти, які не тільки навчаються, а й живуть повноцінним різнобічним життям. І саме учнівське самоврядування надає суттєву допомогу в процесі підготовки  майбутніх  активних громадян, патріотів нашої держави, які мають глибоко усвідомлену життєву позицію, національну самосвідомість, навички розв’язання щоденних та стратегічних завдань.

           Учнівським самоврядуванням створені постійно діючі міністерства:

  1. Міністерство дисципліни та порядку (міністр- учениця 11-А класу Захарчук Діана)
  2. Міністерство спорту та туризму ( міністр – учень 11-Б класу Паламарчук   Олександр)
  3. Міністерство здоров’я (міністр – учениця 10 класу  Лисак  Єлізавета)
  4. Міністерство екології ( міністр – учень 9-В класу Касперський Матвій)
  5. Міністерство культури ( міністр- учениця 9-А класу Муц Анастасія)
  6. Міністерство освіти ( міністр- учениця 10 класу Бондарчук Вікторія )
  7. Міністерство преси та інформації ( міністр – учениця 9-Б класу Соломко Тетяна).

Президент учнівського самоврядування «Лідери ліцею» учень 10 класу – Матвійчук Павло.

Прем’єр – міністр– учениця 9-Б класу Гавришко Софія.

   

        Підсумовуючи, зазначимо, що доцільно організоване за змістом і формою учнівське самоврядування містить потужний виховний потенціал, розвиває лідерські якості, формує соціальний досвід та ціннісні орієнтації, створює простір для самореалізації, сприяє усвідомленню особистістю своїх прав, свобод, обов’язків, вияву самостійності учнівської молоді, самоствердженню у суспільно-значущій діяльності, захищає від негативних впливів соціального середовища, виховує активних громадян держави.

 

Від БМЛ №15

Залишити відповідь