Портфоліо старшокласника (як зразок)

…Сучасний світ надто стрімкий. Згадую роки навчання у своїй найріднішій Сарновицькій  середній школі Коростенського району.

 Книга – як повітря. Книга – завжди і в усьому: на уроці, на перерві, удома. А ще – зшитки-щоденники. Ми їх вели з великим натхненням, записували перемоги й невдачі, аналізували свої вчинки, писали вірші й оповідання, відгуки про прочитану нову книгу чи побачений фільм.

Як це було давно…

Як це було недавно…

А сьогодні мої одинадцятикласники (я їх обожнюю) з гаджетами найновіших моделей, з електронними підручниками; в класі –SMART –дошка і сучасний телевізор.

І я хочу запропонувати їм створити навчальне портфоліо – сучасний прообраз мого « старенького друга» – того зшитка-щоденника з далекої юності.

АНКЕТА

  1. «Я – людина, частинка Всесвіту»
  2. Прізвище
  3. Ім’я
  4. По батькові
  5. Дата народження
  6. Школа
  7. Клас

АНКЕТА для самооцінювання

1.Чи вимогливий(а) до себе?

– завжди

– іноді

– навіть не замислююсь

2.Стосунки з однокласниками

– дружні

– звичайні

– не надаю значення

3.Чи маєш друзів?

– так

– ні

– у класі

– поза школою

  1. Ставлення до педагогів

– тактовне

– дружнє

– не надаю значення

  1. Чи важливо, як про тебе думають інші

– так

– ні

– байдуже

  1. Твій улюблений предмет

 

  1. З яким предметом важко « дружити»

 

  1. Чи дотримуєшся правил академічної доброчесності?

– так

– ні

– не завжди

  1. Ким бачиш себе в майбутньому?

 

  1. До чиїх порад дослухаєшся?

– друзів

– однокласників

– батьків

– педагогів

  1. Чи маєш улюблене заняття, якщо маєш, то яке?

 

  1. Чи маєш домашню тваринку? Якщо маєш, то яку?

 

  1. Чому надаєш перевагу?

– комп’ютеру

– книзі

– не цікавлюсь

  1. Ситуативне завдання:

Білка в біді: до неї добирається  кіт. Твої дії:

– не зверну уваги

– віджену кота

– віджену кота і переконаюсь, що білка в безпеці

  1. Ситуативне завдання: тебе образили. Твої дії:

– не зверну уваги

– відповім образою

– не промовчу

  1. Чи вважаєш себе лідером?

– так

– ні

– не знаю

Рейтинг успішності за 9 клас

Предмет

Навчальний рік(2020-2021)

Навчальний рік (2021-2022)

Українська мова

 

 

Українська література

 

 

Зарубіжна література

 

 

Англійська мова

 

 

Німецька мова

 

 

Польська мова

 

 

Математика

 

 

Інформатика

 

 

Історія України

 

 

Всесвітня історія

 

 

Географія

 

 

Біологія

 

 

Фізика

 

 

Хімія

 

 

Правознавство

 

 

Фізична культура

 

 

Технології

 

 

Інші

 

 

       План роботи з навчального предмета (наприклад, математика)

1.Бути активним на уроках (важко, але треба)

  1. Взяти участь у математичній школі «Олімп»

3.Записатись на курси за вибором( «Підготовка до ЗНО»)

4.Виділити час на самостійну додаткову роботу з предмета (хоч би годину)

  1. Підвищити бал на кінець року з 6 до 8.

                            Карта успіху (хочу досягти), 1 семестр 2020-2021 року

Предмет

Бал

Я

Учитель

Українська мова

 

 

 

Українська література

 

 

 

Англійська мова

 

 

 

Німецька мова

 

 

 

Польська мова

 

 

 

Алгебра

6

8

7

Геометрія

 

 

 

Фізика

 

 

 

Історія України

 

 

 

Всесвітня історія

 

 

 

Географія

 

 

 

Біологія

 

 

 

Хімія

 

 

 

Інформатика

 

 

 

Фізична культура

 

 

 

Технології

 

 

 

Інші

 

 

 

 

 

 

 

Карта участі в олімпіадах, науково-практичних конференціях, творчих конкурсах, святах

Олімпіади

Місце

Бал

Рівень

Диплом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Науково-практ. конференції, семінари

Назва

Дата

Рівень

Диплом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Творчі конкурси

Назва

Дата

Рівень

Диплом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ліцейні свята

Назва

Дата

Заохочення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спортивні змагання

Назва

Дата

Рівень

Диплом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Участь у творчих проєктах

Назва

Дата

Результат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Подорожі

Куди

Дата

Цілі

Враження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                   Самоаналіз за підсумками 1 семестру 2020-2021 н. року

  1. Підвищив бал з предмета:
  • виконав
  • частково
  • не виконав
  1. Якщо виконав:
  • Легко
  • Важко
  1. Запам’яталось з вивченого:
  • Багато цікавого
  • Не все
  • Не надавав(ла) значення
  1. Який предмет « змотивував» знати більше? Чому?
  2. З яким предметом варто «потоваришувати»? Чому?
  3. Найвизначнішим для мене в 1 семестрі було —-
  4. Чи обрано професію?
  • Так
  • Ні
  • Ще думаю

Особиста сторінка

(захоплення, нові друзі, стосунки з однокласниками, мрії про майбутнє)

Дорогі старшокласники! Запрошую до співпраці. Додайте свої ідеї, бачення – і хай це буде прообраз вашого майбутнього резюме для вступу до вишу!

Ніна Миронець, заступник директора БМЛ №15 з НМР

Від БМЛ №15

Залишити відповідь