Методична оперативка вчителів кафедри-словесників

Пані та панове!

20.02.2020 року відбулося методичне засідання кафедри вчителів-словесників БМЛ №15.

Вчителем Татарчук Л.В. було проведено майстер-клас «Візуалізація навчального матеріалу на уроках літератури як засіб підвищення якості філологічної освіти. МАКова технологія на уроках літератури». Вчителі були ознайомленні з методикою використання метафоричних асоціативних карт (МАКів) для аналізу художніх текстів на рівні композиції, образної системи тощо. Присутнім були запропоновані різні навчальні завдання за програмними текстами з української літератури.

Унаслідок мозкового штурму учасники майстер-класу успішно виконали завдання, креативно підійшли до оформлення і змістового наповнення, проявили свої навички групової роботи та критичного аналізу робіт інших команд. Усі присутні отримали нові ідеї, практичні навички й уміння аналізувати художній матеріал.

Учитель Білоус Л.В. провела тренінг з колегами щодо самоаналізу уроку на основі нових  вимог і впровадження нових критеріїв оцінювання на прикладі відео уроку з української літератури (за творчістю Лесі Українки, 6 клас). Учителі мали можливість виявити переваги та недоліки застосування різних форм та методів роботи на уроці: комфортне середовище, емоційне налаштування, застосування формувального оцінювання.

Вчитель англ.мови  Парасюк Т.В. ознайомила колег з уроком від Oxford University Press. Проаналізувавши його, дійшли висновків, що розвивати життєві вміння і навички в класі можна за допомогою правильно поставлених завдань на кожному етапі уроку й для кожного виду роботи. Розглянули та обговорили досвід іноземних колег у формувальному оцінюванні.

Вчитель Лось І.С. проаналізувала урок англійської мови в 7 класі, вказавши на переваги та недоліки заняття.

Від БМЛ №15

Залишити відповідь