ДОВІДКА

по Бердичівському міському ліцею № 15 Житомирської області

від 24 червня 2019 р.

Про підсумки державної підсумкової атестації

учнів 11-х та 9-х класів у 2018-2019 н.р.

         Відповідно до частини 8 статті 12 Закону України «Про освіту», статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту»,  Положення «Про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» затвердженого наказом МОН України від 18.12.2018 р. № 1369,   наказів  МОН України від 22.08.2018 №1103 «Деякі питання  проведення в 2019 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», від 25.01.2019 №59 «Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту», від 01.02.2019 №116 «Про внесення змін до додатка 2 наказу МОН від 25 січня 2019 року №59», наказу управління освіти і науки Бердичівського міськвиконкому від 27.03.2019 року №170/01-06 « Про   закінчення 2018/2019 навчального року та проведення державної підсумкової атестації учнів   закладів загальної  середньої освіти міста Бердичева»,  у ліцеї була проведена ДПА в 11-х класах у формі ЗНО з 21 травня по 13 червня, та в 9-х класах з 05 червня по 12 червня. Строки проведення державної підсумкової атестації ІІ ступеня визначено педагогічною радою (протокол № 13 від  01.04.2019) і затверджено директором ліцею (наказ   № 24/01-07  від 19.04.2019).

         Розклад ДПА учнів 9-х  класів погоджено з відділом освіти  Бердичівського міськвиконкому. Склад атестаційної комісії затверджено наказом по ліцею № 23/01-07 від 18.04.2019 р.

          Завдання  для ДПА 9 класів розроблено вчителями-предметниками, відповідно до затверджених міністерством орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань, обговорено на засіданнях кафедр та погоджено на засіданні педагогічної ради протокол №14 від 26.04.2019 році, затверджено директором ліцею. Завдання для проведення державної підсумкової атестації відповідають державним вимогам до рівня загальної підготовки учнів, визначеними навчальними програмами, затвердженими МОН України.       

            Відповідно до протоколу № 15 від 31.05.19 р. засідання педради,    наказу по ліцею № 18/01-05 від 31.05.19 було  звільнено від ДПА (12 балів) з правознавства Рибінського Максима Ігоровича  учня 9-А класу на підставі наказу №133 від 05.04.2019 управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації  (диплому ІІІ ступеня).

         Відповідно до протоколу  № 15 від 31.05.19 р.,    наказу по ліцею № 18/01-05 від 31.05.19 було  звільнено від  ДПА  за станом здоров’я  Артемчука Владіслава Вікторовича  учня  9-А класу  на підставі медичної довідки ЛЛК № 103  від 12.02.2019р.

           Державна підсумкова атестація в 11  класі  проводилась з трьох предметів:  української мови (обов’язкова для всіх),  математики (обов’язкова) чи  історії України(обов’язкова)  за вибором,  і предмета за вибором ліцеїстів.

         ДПА з української мови, математики чи історії України є обов’язковими , біології, географії, фізики, англійської мови за вибором ліцеїстів,  проводились у формі зовнішнього незалежного оцінювання у пунктах тестування. Відповідно до наказу МОН України  від 16.03.2015 №300 «Про затвердження Порядку визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання» та витягу з Відомості результатів державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти Українського центру оцінювання якості освіти, проведеної у формі зовнішнього незалежного оцінювання, № 4354 (укладеного на підставі відомості результатів зовнішнього незалежного оцінювання з української мови, математики,  історії України, англійської мови, біології, фізики, географії), що відбулися 23 травня 2019 року з української мови та літератури, 21 травня 2019 року з математики,  04 червня  2019 року з історії України, 28 травня 2019 року з англійської мови, 06 червня 2019 року з біології, 11 червня 2019 року з географії, 30 травня 2019 року з фізики,   протокол педради № 17 від 24.06.2019наказом по ліцею № 37/01-05  від 24.06.2019 році результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури, математики, історії України, англійської мови, біології, фізики, географії  зараховано як результати  державної підсумкової атестації за курс повної середньої освіти для ліцеїстів.

За даними результатами ЗНО як ДПА   з української мови (учитель               Татарчук Л.В.) успішність учнів 11А класу  характеризується такими показниками:

         За даними результатами ЗНО як ДПА   з української мови (учитель               Миронець Н.А.) успішність учнів 11Б класу  характеризується такими показниками:

            За даними результатами ЗНО як ДПА   з математики  (учитель 

Івасюк В.Г.) успішність учнів 11-А  класу  характеризується такими показниками:

            За даними результатами ЗНО як ДПА   з математики  (учитель 

Халімовська І.Ю.) успішність учнів 11-Б  класу  характеризується такими показниками:

                            За даними результатами ЗНО як ДПА   з історії України   (учитель Новікова Т.Л.) успішність учнів 11-А класу  характеризується такими показниками:

                            За даними результатами ЗНО як ДПА   з історії України   (учитель Новікова Т.Л.) успішність учнів 11-Б класу  характеризується такими показниками:

         За даними    результатами ЗНО як  ДПА з англійської мови (учитель Ніколайчук О.А.) успішність ліцеїстів 11-А класу характеризується такими показниками:

                  За даними    результатами ЗНО як  ДПА з англійської  мови (учитель Семенова Т.Л.) успішність ліцеїстів 11-Б класу характеризується такими показниками:

         За даними    результатами ЗНО як  ДПА з біології  (учитель Нечипорук Т.І.) успішність ліцеїстів 11-А класу характеризується такими показниками:

     За даними    результатами ЗНО як  ДПА з біології  (учитель Нечипорук Т.І.) успішність ліцеїстів 11-Б класу характеризується такими показниками:

         За даними    результатами ЗНО як  ДПА з фізики  (учитель Петрук К.А.) успішність ліцеїстів 11-А класу характеризується такими показниками:

         За даними    результатами ЗНО як  ДПА з географії  (учитель

Підвисоцька Л.Е.) успішність ліцеїстів 11-Б класу характеризується такими показниками:

Порівняльний аналіз річних оцінок з результатами ДПА

українська мова 11-А

Рівні навчальних досягнень Річні учні Річні % ДПА/ЗНО учні ДПА/ЗНО %
високий 16 73% 12 54.55%
достатній 6 27% 6 27.27%
середній     3 13.64%
Початковий     1 4.54%
Глибина знань   100%   81.82%

українська мова 11-Б

Рівні навчальних досягнень Річні учні Річні % ДПА/ЗНО учні ДПА/ЗНО %
високий 5 33.33% 5 33.33%
достатній 6 40% 7 46.67%
середній 4 26.67% 3 20%
Початковий        
Глибина знань   73.33%   80%

математика 11-А

Рівні навчальних досягнень Річні учні Річні % ДПА/ЗНО учні ДПА/ЗНО %
високий 9 81.82% 3 27.27%
достатній 2 18.18% 7 63.64%
середній     1 9.09%
Початковий        
Глибина знань   100%   90.91%

математика 11-Б

Рівні навчальних досягнень Річні учні Річні % ДПА/ЗНО учні ДПА/ЗНО %
високий 1 25%    
достатній 3 75% 3 75%
середній     1 25%
Початковий        
Глибина знань   100%   75%

історія України

Рівні навчальних досягнень Річні учні Річні % ДПА/ЗНО учні ДПА/ЗНО %
високий 14 56% 6 24%
достатній 9 36% 11 44%
середній 2 8% 8 32%
Початковий        
Глибина знань   92%   68%

англійська мова 11- А

Рівні навчальних досягнень Річні учні Річні % ДПА/ЗНО учні ДПА/ЗНО %
високий 4 80% 1 20%
достатній 1 20% 2 40%
середній     2 40%
Початковий        
Глибина знань   100%   60%

англійська  мова 11 – Б

Рівні навчальних досягнень Річні учні Річні % ДПА/ЗНО учні ДПА/ЗНО %
високий 4 66.67% 1 16.67%
достатній 2 33.33% 4 66.66%
середній     1 16.67%
Початковий        
Глибина знань   100%   83.33%

   біологія

Рівні навчальних досягнень Річні учні Річні % ДПА/ЗНО учні ДПА/ЗНО %
високий 10 77% 6 46%
достатній 3 23% 5 38%
середній     1 8%
Початковий     1 8%
Глибина знань   100%   84%

географія

Рівні навчальних досягнень Річні учні Річні % ДПА/ЗНО учні ДПА/ЗНО %
високий 5 83.33% 1 16.67%
достатній 1 16.67% 2 33.33%
середній     3 50%
Початковий        
Глибина знань   100%   50%

фізика

Рівні навчальних досягнень Річні учні Річні % ДПА/ЗНО учні ДПА/ЗНО %
високий 2 50%    
достатній 2 50% 4 100%
середній        
Початковий        
Глибина знань   100%   100%

   Державна підсумкова атестація в 9-х класах проводилась з трьох предметів: української мови, математики (обов’язкові) та за вибором: англійської мови, правознавства, географії, біології (протокол №10 від 07.02.2019 засідання педради про вибір предметів ДПА та протокол №13 від 01.04.2019 про внесення змін до вибору предметів ДПА), наказом по ліцею №22/01-07 від 18.04.2019 сформовано групи для проведення ДПА.

         ДПА з української мови проводилась у письмовій формі (диктант)

         За даними результатами ДПА з української мови, успішність учнів 9 класів характеризується такими показниками:

             Глибина знань за результатами ДПА становить 88 %, що на 15 % більше, ніж за 2017/2018 н.р.

         Результати свідчать про те, що більшість учнів справилась з написанням диктанту. Однак у роботі були допущені помилки на такі орфограми та пунктограми:

  • розділові знаки при прямій мові;
  • подовження приголосних;
  • власні назви.

ДПА з математики проводилась у формі інтегрованої письмової роботи з алгебри та геометрії.

За даними результатів ДПА з математики, успішність учнів 9 класів характеризується такими показниками:

               Глибина знань за результатами ДПА становить 48 %, що на 17 % менше, ніж  за 2017-2018 н.р.

Типові помилки, допущені учнями:

  • складання рівнянь та їх систем для розв’язку текстових задач на спільну роботу, рух, %;
  • розв’язування дробово-раціональних рівнянь із використанням формул скороченого множення;
  • знаходження членів послідовностей та їх сум;
  • застосування формул планіметрії при розв’язуванні геометричних задач;
  • застосування методу інтервалів при розв’язуванні раціональних нерівностей та їх систем.

        ДПА з географії проводилась у письмовій формі.

         За даними результатів ДПА з географії , успішність учнів 9 класів характеризується такими показниками:

Допущені типові помилки учнями:

  • демографічні характеристики областей України;
  • сучасні особливості машинобудування.

         За даними результатів ДПА з біології, успішність учнів 9 класів характеризується такими показниками:

    Допущені типові помилки учнями:

ІІІ частина –  встановлення відповідності та послідовності явищ, структур, подій.

ІY частина –  взаємозв’язок будови та функцій.

         За даними результатів ДПА з англійської мови, успішність учнів 9 класів характеризується такими показниками:

    

Типові помилки допущені під час прямого перекладу речень, малий лексичний запас слів,  використання часових структур, пропуски артикля.

Від БМЛ №15

Залишити відповідь